John Schuurs

John Schuurs is een gepassioneerde geluidstechnicus en producer met een brede ervaring in diverse opnameprojecten. Zijn expertise is geworteld in een gedegen opleiding bij SoundEducation Nederland, waar hij de fijne kneepjes van het vak heeft geleerd. Met een focus op kwaliteit en klanttevredenheid heeft John talloze opdrachten uitgevoerd in zijn eigen homestudio naar volle tevredenheid van zijn klanten. Zijn passie voor geluid is duidelijk merkbaar in elk project dat hij aanpakt. Hij is flexibel en in staat om zich aan te passen aan de wensen van de klant, terwijl hij altijd streeft naar een uitmuntend eindresultaat. John staat bekend als een echt 'mensenmens'. Hij bouwt sterke relaties op met zijn klanten en begrijpt het belang van effectieve communicatie om de gewenste artistieke visie tot leven te brengen. Met John Schuurs aan boord bent u verzekerd van een professional die niet alleen technische expertise bezit, maar ook een diepgaand begrip heeft van de menselijke kant van muziekproductie en geluidsengineering. Sinds 2017 is John bij KV Producties in dienst als geluidstechnicus.

Apollonia Sligman

Sinds enige tijd werkt Apollonia Sligman als freelance presentatrice, cameravrouw en regisseur voor KV  Producties. Apollonia, een presentatrice in hart en nieren meldde zich een aantal jaren geleden aan bij de lokale zender Hofstreek Omroep. Daar leerde zij cameraman Stephan Kuipers kennen die dan tot voor kort zijn toen nog bescheiden videobedrijf KV Producties runde. Het tweetal ging voor de omroep regelmatig op stap om verschillende reportages te maken voor allerlei evenementen. Zo registreerden ze o.a. filmpjes voor het 750-jarig bestaan van de stad Goor, werden de Klusjesvrouwen uit Markelo gevolgd die 30.000 euro inzamelden voor Serious Reguest Enschede en maakten ze opnames voor een speciale jubileum dvd voor het 90-jarig bestaan van voetbalvereniging Rood Zwart uit Delden. In 2015 debuteerde Apollonia als regisseur voor Het Goorse Sinterklaasverhaal en zong ze de titelsong in voor deze 7-delige serie. Daarnaast is zij inzetbaar om voice-overs in te spreken voor diverse bedrijfspresentaties welke ze vervolgens in haar eigen studio van JEB Recordings weer volledig kan af-mixen. Apollonia is sinds 2018 ook een vertrouwd gezicht achter de camera van KV Producties.

KV Producties kvproducties@gmail.com